18 i 25 de maig i 1 de juny de 2021
Horari: dimarts, de 18.00 a 20.00 hores
Durada: 6,00 hores
Dirigit a: Fisioterapeutes col·legiats
Seminari bonificat al 100% pel CFC
Organitza: Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya
En linia
La marca personal, en anglès personal brand, és el nostre reflex; l'empremta que deixem en els altres després de cada interacció. La gestió d'aquesta empremta, la gestió de la marca personal, es coneix com a personal branding.
Potser pensis que això de la marca personal només és fum, una estratègia de màrqueting, o que els fisioterapeutes no ens hem de centrar en el màrqueting perquè treballem en salut i en la salut no hi ha màrqueting ni publicitat que valgui. Potser penses que, mitjançant anys de formació i pràctica, aconseguiràs el prestigi i el reconeixement dels teus col·legues i amb això una major afluència de pacients. Potser penses que no tens clients perquè no pots obrir un centre i que quan aconsegueixis estalviar per crear la teva pròpia consulta, et plouran els clients. Ho sento, però crec que t'equivoques.
La formació i la pràctica són indispensables per poder desenvolupar correctament la nostra professió, però això no té perquè portar-te més pacients ni garantir la teva viabilitat a llarg termini. La visibilitat del teu talent, esforç i perseverança seran les que t'ajuden a aconseguir els teus objectius.
Crear el teu propi centre de fisioteràpia està bé, però, en què es diferenciarà de la competència? Quin valor aportaràs als teus clients? Per què et triaran a tu? Coneixes les expectatives dels teus clients? Seràs capaç de complir-les?
Si no tens respostes per a aquestes i altres preguntes és difícil que el teu projecte sigui viable al llarg del temps.
Com a fisioterapeutes, els nostres coneixements de màrqueting són escassos, per això plantegem un cicle de 3 webinars sobre Marca Personal, Branding i Comunicació per a fisioterapeutes. Durant el transcurs de la formació Marca Personal per a Fisioterapeutes plantegem activitats i eines que t'ajudaran a: diferenciar el teu servei de la resta, posicionar-te enfront de la competència, conèixer el teu públic objectiu i comunicar els beneficis dels teus serveis al teu públic d'una manera eficaç.
OBJECTIUS
Millorar les capacitats digitals i les competències en màrqueting de les i els fisioterapeutes:
Definir ‘Identitat’
Definir ‘Producte/Servei’
Identificar les audiències
Comunicar la marca personal
Augmentar la presència online
Creació de la marca personal/empresarial
TEMARI
Introducció
Anàlisi
Situació actual
Situació desitjada
Propòsit
Visió
Missió
Valors
Objectius
Planificació d'objectius
Defineix el teu mercat
Estudi de mercat
Coneix el teu client
Definir Buyer Persona
Creació del mapa d'empatia
On es troba el teu públic
Servei
Defineix el teu producte/servei
Descobreix el valor de la teva marca
Posicionament
Comunicació
Què vols comunicar a la teva audiència?
On i com comunicar?
Presència online
Millora la teva presència online
Estratègies per augmentar la conversió