Noves mesures que poden afectar el desenvolupament de la nostra activitat professional
Publicada el 26/11/2021
Després de la publicació de la RESOLUCIÓ SLT/3512/2021, de 25 de novembre, per la qual s'estableixen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, us comuniquem que hi ha algunes mesures que poden afectar el desenvolupament de la nostra activitat professional. Així doncs, cal que tingueu en compte les següents indicacions:
- Cal garantir un aforament màxim de 2,5 m2 per persona en espais tancats.
- És obligatori que els titulars de qualsevol centre obert al públic prenguin les mesures organitzatives per tal de minimitzar el temps d'estada a l’interior de locals i facilitar la mobilitat en l'espai interior.
- Cal prendre mesures adequades en matèria de ventilació.
- És obligatori l’ús de la mascareta en interiors d'espais oberts al públic.
-
Caldrà sol·licitar el certificat COVID a partir de divendres a les 00.00 h (matinada de dijous a divendres) per a sessions grupals, en les quals sempre serà necessari l’ús de mascareta.